Innan du kontaktar oss, läs svaren på de vanligaste frågorna här nedan:

Jag har beställt en vara och inte fått hem den ännu, och min faktura förfaller snart?

Du behöver inte betala din faktura förrän du fått hem ditt paket från oss. Vänligen pausa din faktura antingen direkt i Klarna-appen eller ring till Klarna på telefon 08 120 120 10 för hjälp med detta.

Just nu har vi en del förseningar, men vi arbetar hårt för att göra leveranstiden så kort som möjligt för alla våra kunder.

Observera att produkter som liknar våra kan finnas hos många olika återförsäljare. En hel del är inte ens svenska företag och du får betala tull & moms vid importen till Sverige, vilket gör att det pris du ser i dessa butiker inte är slutpriset som du som kund får betala.

När du beställer från DealBySweden.com så beställer du originalprodukter direkt från ett svenskt företag. Vi skickar alla våra varor direkt från vårt lager i Solna strax utanför Stockholm och du som kund behöver aldrig bry dig om några extra kostnader vare sig när det gäller frakt, tull eller moms.

Jag vill avbryta min beställning. Hur gör jag?

Vi kan inte avbryta några redan gjorda beställningar då vårt lager hanterar och packar alla ordrar direkt. Om det är så att du ångrar ett köp har du möjlighet att returnera din vara till oss inom 14 dagar från det att den kommer fram till dig.

Jag vill göra en retur! Hur gör jag?

Du kan göra en retur på alla oanvända varor till oss. Om du använt en produkt kan du inte returnera denna, eftersom vi av hygienska skäl inte kan godta retur på produkter inom skönhet- och kroppsvård. Om du skickar in en använd produkt till oss kommer vi inte att godkänna den i retur.

Skicka din retur med spårbar post till nedanstående adress. Du betalar frakten direkt hos ditt ombud. Spara ditt kvitto!

JAVG Group AB

Box 3051

169 03 Solna

 

Vad gör jag om någonting som jag beställt från er inte fungerar eller går sönder?

Vänligen kontakta oss direkt på info@dealbysweden.com ifall du får hem en defekt vara eller om någonting som du beställt från oss går sönder, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig så snabbt som möjligt. Svarstiden från kundtjänst är 48 timmar alla vardagar och handläggningstiden för reklamationer är ca. 10-15 arbetsdagar.

Invänta svar från oss gällande din reklamation. Vi kan behöva ta in din vara för byte eller reparation och då förser vi dig med en retursedel som du får per mail. OBS! Skicka inte in produkten till oss innan ärendet är färdigt och du fått instruktioner från oss. Vi kan inte i efterhand ersätta dig för porto som du lägger ut hos Postnord när du väljer att själv skicka åter en vara.

----

Hittar du inte svaret på din fråga ovan? Vänligen skicka ett mail till info@dealbysweden.com så svarar vi inom 48 timmar alla vardagar.

OBS! Vänligen skicka max ett mail gällande ditt ärende och vänta på svar från oss. Ditt ärende hamnar längst bak i kön för varje nytt mail du skickar, så väntetiden börjar om från början ifall du skickar flera mail till oss. ❤